Varga Bettina (2021) Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Varga Bettina_DK19GO.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 22.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (52kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 22.. Download (52kB) |
|
PDF
Eredetiség nyilatkozat kézzel aláírt, scannelt fájl.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 22.. Download (646kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elméleti tantárgyak elvégzése után májustól augusztusig az Alice Hotelben töltöttem a szakmai gyakorlatomat, mint felszolgáló, éttermi szakasszisztens, és bartender. Az az első munkanap előtt magáról a szállodában történő vendéglátásról terveztem a projektmunkámat írni, addig, amíg az első napomon nem kezdtem el más szemszögből látni a szálloda működését. Akkor szembesültem azzal a ténnyel, hogy a marketingnek mekkora szerepe van nem csak az éttermi, hanem az egész szálloda működésében. A marketing mellett az internetnek, ezen belül a közösségi médiának van hatalmas szerepe a mai világban. Határozottan elmondható, hogy a marketing, ezen belül a marketingkommunikációs stratégia és a social media világa ihlette meg a projektmunkám témáját. Igyekeztem a teljesség igénye nélkül röviden és általánosan ismertetni azokat a témákat, amik után kutattam, valamint a marketing fogalmát is nagyon röviden, pár mondatban megemlítettem, hiszen ez az egésznek az alapja, a gyökere. A témákat fejezetekre, alfejezetekre bontottam, néhány vizsgálathoz tartozik egy-egy ábra is. Az utolsó fejezetekben néhány oldalban kifejtettem a szállodával kapcsolatos kutatásaim eredményeit, következtetéseimet és javaslataimat, majd végül egy rövid összefoglalással zártam a projektmunkámat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Alice, hotel, marketingkommunikáció, Social media, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |