Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül

Varga Bettina (2021) Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Varga Bettina_DK19GO.pdf] PDF
Projektmunka_Varga Bettina_DK19GO.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 22..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (52kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 22..

Download (52kB)
[thumbnail of Eredetiség nyilatkozat kézzel aláírt, scannelt fájl.pdf] PDF
Eredetiség nyilatkozat kézzel aláírt, scannelt fájl.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 22..

Download (646kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elméleti tantárgyak elvégzése után májustól augusztusig az Alice Hotelben töltöttem a szakmai gyakorlatomat, mint felszolgáló, éttermi szakasszisztens, és bartender. Az az első munkanap előtt magáról a szállodában történő vendéglátásról terveztem a projektmunkámat írni, addig, amíg az első napomon nem kezdtem el más szemszögből látni a szálloda működését. Akkor szembesültem azzal a ténnyel, hogy a marketingnek mekkora szerepe van nem csak az éttermi, hanem az egész szálloda működésében. A marketing mellett az internetnek, ezen belül a közösségi médiának van hatalmas szerepe a mai világban. Határozottan elmondható, hogy a marketing, ezen belül a marketingkommunikációs stratégia és a social media világa ihlette meg a projektmunkám témáját. Igyekeztem a teljesség igénye nélkül röviden és általánosan ismertetni azokat a témákat, amik után kutattam, valamint a marketing fogalmát is nagyon röviden, pár mondatban megemlítettem, hiszen ez az egésznek az alapja, a gyökere. A témákat fejezetekre, alfejezetekre bontottam, néhány vizsgálathoz tartozik egy-egy ábra is. Az utolsó fejezetekben néhány oldalban kifejtettem a szállodával kapcsolatos kutatásaim eredményeit, következtetéseimet és javaslataimat, majd végül egy rövid összefoglalással zártam a projektmunkámat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Alice, hotel, marketingkommunikáció, Social media, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet