A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése

Gombos Levente Balázs (2021) A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka-Gombos Levente.pdf] PDF
Projektmunka-Gombos Levente.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (975kB)

Absztrakt (kivonat)

A gazdasági fejlődések és az online kereskedelem hatására a fast fashion vállalatok egyre nagyobb tömegeket érnek el. Számtalan üzletlánc megtalálható már Magyarországon is, melyek közül az egyik legismertebb a H&M vállalata. Az üzletlánc piaci helyzete a megfelelő marketingeszközöket kihasználva és a fenntarthatóság szemléletét követve, megingathatatlan. A koronavírus hatására sem csökkentek bevételei, valamint számos újítást is bevezettek a vásárlók igényeinek kielégítése érdekében a környezettudatosság jegyében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divatcikk, fast fashion, fenntarthatóság, H&M, piaci helyzet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet