Gombos Levente Balázs (2021) A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka-Gombos Levente.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (975kB) |
Absztrakt (kivonat)
A gazdasági fejlődések és az online kereskedelem hatására a fast fashion vállalatok egyre nagyobb tömegeket érnek el. Számtalan üzletlánc megtalálható már Magyarországon is, melyek közül az egyik legismertebb a H&M vállalata. Az üzletlánc piaci helyzete a megfelelő marketingeszközöket kihasználva és a fenntarthatóság szemléletét követve, megingathatatlan. A koronavírus hatására sem csökkentek bevételei, valamint számos újítást is bevezettek a vásárlók igényeinek kielégítése érdekében a környezettudatosság jegyében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | divatcikk, fast fashion, fenntarthatóság, H&M, piaci helyzet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |