Kiss-Baranyi Gergő (2021) Az önkiszolgáló kasszák, mint innováció elfogadottsága Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kiss-Baranyi Gergő_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (852kB) |
Absztrakt (kivonat)
Átmeneti időszakot élünk, még szükség van kasszásokra, kamion sofőrökre és árufeltöltőkre, de tudjuk, hogy az elkövetkezendő évtizedekben gyökeres változások lesznek munkaerő téren. Ez azonban nem egyik napról a másikra fog bekövetkezni. Világméretű feladat lesz a következő évtizedekben alkalmazkodni a társadalmaknak. Teljesen új szakmák fognak születni, amit a siker és előrehaladás érdekében az átlagembereknek is el kell tudniuk látnia. Fontos megvitatni a digitális fejlődés és a humán erőforrás kapcsolatát. Sok ember aggódik amiatt, hogy a digitális megoldások és a „robotok”, például az önkiszolgáló kasszák elveszik a munkahelyeiket. Lehetséges, de először látni kell, hogy ezzel egyidőben magasabb szintű munkavégzési lehetőségek nyílnak meg, hiszen az új technológiák levehetik a repetitív munkát az emberiség válláról. Az általános életszínvonal növekedése érdekében azonban fontos, hogy ezek a technológiák megfelelően kerüljenek bevezetésre és és erre az emberi munkaerő is fel legyen készítve...
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adaptáció, digitális technológia, innováció, ipar 4.0, kockázatmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |