Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban

Borics Klaudia (2021) Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BoricsKlaudia.pdf] PDF
Szakdolgozat_BoricsKlaudia.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (301kB)
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04..

Download (251kB)
[thumbnail of Igazolás a Szakdolgozati konzultációkról.pdf] PDF
Igazolás a Szakdolgozati konzultációkról.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04..

Download (278kB)

Absztrakt (kivonat)

A turizmus exponenciálisan nőtt az utóbbi évtizedekben, de a világ népszerű úti céljainak területei nem lettek nagyobbak. A szerző kifejti a globalizációs folyamatok, az  unikális és szuverén igények megjelenésének turizmusra és brandingelésre gyakorolt hatásaitt. A szerző  bemutatja a Hilton Hotels & Resorts márkát és regionális különbözőségeit két régió esetében és összevetve egy harmadik alrégióval azokat. A szerző javaslatokkal állt elő az országok és vagy régiók láthatóbb és tudatosabb megjelenítésére vonatkozóan az üzleti turizmusban piacvezető, Hilton Hotels and Resorts márkájú konkrét szállodák esetében, mert a jövőben indokoltnak találja megjeleníteni azokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: brand standard, branding, globalizáció, Hilton, szuverenitás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:14
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet