Borics Klaudia (2021) Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_BoricsKlaudia.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (301kB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04.. Download (251kB) |
|
PDF
Igazolás a Szakdolgozati konzultációkról.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04.. Download (278kB) |
Absztrakt (kivonat)
A turizmus exponenciálisan nőtt az utóbbi évtizedekben, de a világ népszerű úti céljainak területei nem lettek nagyobbak. A szerző kifejti a globalizációs folyamatok, az unikális és szuverén igények megjelenésének turizmusra és brandingelésre gyakorolt hatásaitt. A szerző bemutatja a Hilton Hotels & Resorts márkát és regionális különbözőségeit két régió esetében és összevetve egy harmadik alrégióval azokat. A szerző javaslatokkal állt elő az országok és vagy régiók láthatóbb és tudatosabb megjelenítésére vonatkozóan az üzleti turizmusban piacvezető, Hilton Hotels and Resorts márkájú konkrét szállodák esetében, mert a jövőben indokoltnak találja megjeleníteni azokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | brand standard, branding, globalizáció, Hilton, szuverenitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:14 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |