Az online marketing jelentősége és használata a Posta Biztosítónál

Salamon Gábor (2021) Az online marketing jelentősége és használata a Posta Biztosítónál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Salamon Gábor_Szakdolgozat_Final.pdf] PDF
Salamon Gábor_Szakdolgozat_Final.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 13..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (348kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom központi témájául a Posta Biztosító online marketingkommunikációjának elemzését választottam. Egy rövid biztosításszakmai áttekintést követően a klasszikus marketing alapjaiból kiindulva az online marketing elméleti részét kívánom bemutatni, illetve ismertetem a Posta Biztosító online marketing tevékenységét is. Szekunder kutatási témaként választottam a Covid-19 koronavírus járvány, és az ezzel járó korlátozó intézkedéseknek a biztosításkötési- és online ügyintézési szokásokra való hatását, valamint a járvány hazai megjelenését megelőző és azt követő 6-6 hónapban a Posta Biztosító online elérésének elemzését, továbbá az online ügyintézéshez kapcsolódó ügyféligények kiértékelését. Primer kutatási témaként a Posta Biztosító kifejezetten fiatal- illetve középkorúakat megcélzó web- illetve mobilapplikáció alapú, Hello elnevezésű márkájának elemzését választottam ki. A főleg postahelyi értékesítésre kialakított klasszikus biztosítási termékek után a Posta Biztosító egy teljesen új területen próbálta ki magát, új arculattal és termékekkel, amelyek finomítása és fejlesztése jelenleg is tart. Témaválasztásomat azzal indoklom, hogy mind a koronavírus járvány okozta hatások kiértékelése, mind pedig egy új, digitális márka ismertségének vizsgálata aktuális, figyelembe véve az online ügyintézés- és marketing térnyerését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: biztosítás(ok), biztosítási piac, digitalizáció, marketingstratégiák, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:14
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet