Salamon Gábor (2021) Az online marketing jelentősége és használata a Posta Biztosítónál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Salamon Gábor_Szakdolgozat_Final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. November 13.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (348kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom központi témájául a Posta Biztosító online marketingkommunikációjának elemzését választottam. Egy rövid biztosításszakmai áttekintést követően a klasszikus marketing alapjaiból kiindulva az online marketing elméleti részét kívánom bemutatni, illetve ismertetem a Posta Biztosító online marketing tevékenységét is. Szekunder kutatási témaként választottam a Covid-19 koronavírus járvány, és az ezzel járó korlátozó intézkedéseknek a biztosításkötési- és online ügyintézési szokásokra való hatását, valamint a járvány hazai megjelenését megelőző és azt követő 6-6 hónapban a Posta Biztosító online elérésének elemzését, továbbá az online ügyintézéshez kapcsolódó ügyféligények kiértékelését. Primer kutatási témaként a Posta Biztosító kifejezetten fiatal- illetve középkorúakat megcélzó web- illetve mobilapplikáció alapú, Hello elnevezésű márkájának elemzését választottam ki. A főleg postahelyi értékesítésre kialakított klasszikus biztosítási termékek után a Posta Biztosító egy teljesen új területen próbálta ki magát, új arculattal és termékekkel, amelyek finomítása és fejlesztése jelenleg is tart. Témaválasztásomat azzal indoklom, hogy mind a koronavírus járvány okozta hatások kiértékelése, mind pedig egy új, digitális márka ismertségének vizsgálata aktuális, figyelembe véve az online ügyintézés- és marketing térnyerését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | biztosítás(ok), biztosítási piac, digitalizáció, marketingstratégiák, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:14 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |