Áldott István (2021) Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
Áldott István szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Áldott István Hallgatói nyilatkozat szakdolgozat nyilvánossá tételéről.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (57kB) |
|
Előnézet |
PDF
Áldott István Kérdőív Válaszok.pdf Download (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A nagyütemű technológiai fejlődés nem csak az emberek magánéletét és mindennapjait változtatta meg radikálisan az elmúlt évtizedekben, de a vállalatok és cégek működését és a kereskedelem struktúráját is egyaránt. Szakdolgozatomban megpróbálom a vállalatok által fogyasztók számára felkínált különféle értékesítési modellek kategorizálásának bemutatását és elemzését (multichannel, crosschannel, omnichannel), illetve iránymutatásokat tenni azzal kapcsolatban, hogy milyen mélységű integrációval működhetnek hatékonyan a kiskereskedők. Kutatásaim eredményei alapján értékelem az említett értékesítési modelleket, illetve megkísérlem előre vetíteni a kiterjesztett valóság nevű technológia jövőjét és annak a kereskedelem struktúrájára való hatását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | AR, crosschannel, digitalizálás - digitalizáció, integráció, ipar 4.0, kiterjesztett valóság, multichannel, omnichannel | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:14 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:14 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39132 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39132 |
Actions (login required)
Tétel nézet |