Below The Line marketing communication applied in the fashion industry

Mészáros Dóra (2022) Below The Line marketing communication applied in the fashion industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SzakdolgozatBGE[Dóri].pdf] PDF
SzakdolgozatBGE[Dóri].pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The problem I examined in my dissertation is whether and how the marketing strategy of the Numberone model agency has changed as a result of the Covid situation, and what new strategies have been used to achieve satisfaction.To investigate the problem, I chose a primary research method, which was the in-depth interview. I did a personal interview with the head of the agency. The questions mainly seek answers to the appearance of Covid situation, the current situation, the company's objectives and the development of marketing activities. I got an answer even about the BTL communication usage of the agency. Vision and missions are also have a deep value in the agency's life. All in all one agency like this has to concentrate for the communication and be a part on any platform. There is a lot of opportunities for the agency growing.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: communication methods, coronavirus, Interview, marketing, online marketing, SWOT analysis, website
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 17. 15:41
Utolsó módosítás: 2022. Már. 17. 15:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet