Fekete Elizabet (2021) Mesterséges intelligencia segítségével nagyvállalati hibajegyek számának csökkentése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Mesterséges intelligencia segítségével nagyvállalati hibajegyek számának csökkentése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 08.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (33kB) |
|
PDF
BA_O_Fekete_Elizabet.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 08.. Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ticketing rendszert használó nagyvállalatoknál, az újonnan beérkező jegyeknek a csökkentési lehetőségeiről szól a szakdolgozatom. Mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot bevezetésének lehetőségeit tártam fel az SAP bérszámfejés speciális területén. Az jelen állapotban lévő folyamat hibáit és további fejlesztési lehetőségeit említettem meg, különösebb kitérővel a PULSE metodika használatára. BPMN ábrán szemléltetésre kerültek a folyamatok, valamint azok optimalizálásai is. ’Note’-ok dokumentáció fejlesztése, SAP által biztosított erőforrások egyesítése és a valós időben történő ’chat’ működési elvének átalakítása is megjelenik a szakdolgozatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chatbot, folyamat modell, hibajegy, mesterséges intelligencia, SAP |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 11:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 11:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |