A fogyasztói szokások változása a fenntarthatóság jegyében és a Henkel zöld stratégiája.

Gáncs Flóra Luca (2021) A fogyasztói szokások változása a fenntarthatóság jegyében és a Henkel zöld stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gancs_Flora_Luca_AI97RD.pdf] PDF
Gancs_Flora_Luca_AI97RD.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (453kB)
[thumbnail of temavazlat_gancs_flora_ai97rd-done.pdf] PDF
temavazlat_gancs_flora_ai97rd-done.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04..

Download (268kB)

Absztrakt (kivonat)

A fenntarthatóság napjaink egyik legnagyobb problémája, szerencsére az ezért folytatott küzdelem egyre nagyobb teret nyer nem csak egyéni de vállalati szinten is ma már az egész világban. Egyre több cég próbál fenntartható megoldások újításával fejlődni. Azonban sokan még mindig nem gondolják/érzik ennek tényleges súlyosságát.Úgy gondolom fontos erről nem csak beszélnünk, de tennünk is annak érdekében, hogy unokáink is egy olyan világban éljenek, ahol a természet nem csak mese vagy történelem, hanem ugyanúgy benne tudjanak élni és ki tudják élvezni adottságait. Azért választottam ezt a témát, hogy valami olyasmiről írhassak, amit szívügyemnek érzek.Fontos-e az átlagembernek bolygónk és jövőnk védelme? Mit tesz ezért? Elegek vagyunk-e egyénileg „kicsiként” vagy nagyobb volumenű változás szükséges a cél elérése érdekében, csak is vállalati szinten lehet elérni eredményeket? Hogyan küzd egy multinacionális cég (Henkel) a fenntarthatóság mellett?Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásával célom, hogy egy olyan átfogó képet kapjon az olvasó, amivel át tudja értékelni jelenlegi életét és késztetést érezzen arra, hogy cselekednie kell bolygónk jövőjéért. Hisz jelenlegi életminőségünk és jóléti társadalmunk veszélyben van legnagyobb ellenségünktől, önmagunktól, az embertől.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, fogyasztói szokások, Henkel, környezettudatosság, tudatos fogyasztó
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 11:57
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 11:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet