Czakó Friderika (2021) Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
BA_SZ_Czako_Friderika.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Czako_Friderika.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (361kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja, hogy választ találjon arra a kérdésre, hogy bár Pécs az egyik legnépszerűbb város, mi lehet az oka annak, hogy turisztikai szempontból nem kiemelkedő társaitól. A felmérés helyi lakosok és a potenciális turisták közreműködésével történik, hogy a település belső és külső imázsa is jól feltérképezhető legyen. A település márkája több irányból is megközelítésre kerül, az átfogó eredmény elérése érdekében. A felmérés eredményéből kiderül, hogy miben különbözik a márkaimázs és a település márkaidentitása, és irányt mutat az új pozicionálás lehetőségei felé. A felmérés eredményei ötletet adhatnak az olvasónak, a városmárkával kapcsolatos mélyebb kutatáshoz és azáltal a megfelelő márka pozíció megtalálásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, márka, márkaépítés, településfejlesztés, településmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |