Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.

Czakó Friderika (2021) Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BA_SZ_Czako_Friderika.pdf] PDF
BA_SZ_Czako_Friderika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Czako_Friderika.pdf] PDF
BA_O_Czako_Friderika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (361kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja, hogy választ találjon arra a kérdésre, hogy bár Pécs az egyik legnépszerűbb város, mi lehet az oka annak, hogy turisztikai szempontból nem kiemelkedő társaitól. A felmérés helyi lakosok és a potenciális turisták közreműködésével történik, hogy a település belső és külső imázsa is jól feltérképezhető legyen. A település márkája több irányból is megközelítésre kerül, az átfogó eredmény elérése érdekében. A felmérés eredményéből kiderül, hogy miben különbözik a márkaimázs és a település márkaidentitása, és irányt mutat az új pozicionálás lehetőségei felé. A felmérés eredményei ötletet adhatnak az olvasónak, a városmárkával kapcsolatos mélyebb kutatáshoz és azáltal a megfelelő márka pozíció megtalálásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, márka, márkaépítés, településfejlesztés, településmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet