Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül

Fábián Rita Tamara (2021) Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Fábián-Rita-Szakdolgozat_JPP6DU.pdf] PDF
Fábián-Rita-Szakdolgozat_JPP6DU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Fábián_Rita_Tamara.pdf] PDF
BA_O_Fábián_Rita_Tamara.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (451kB)

Absztrakt (kivonat)

A XXI. század felgyorsult világában kialakult az igény arra, hogy minél több mindent minél gyorsabban és hatékonyabban el tudjunk intézni, ez alól pedig a pénzügyek sem jelentenek kivételt. Erre jelent megoldást többek között a manapság már szinte minden bankban megtalálható mobilbank alkalmazás. Úgy gondolom, hogy az ügyfelek szempontjából kiemelten fontos egy jól működő, egyszerű kezelőfelülettel rendelkező, gyors és nem utolsó sorban esztétikus online felület, amit bárhol és bármikor elérhetnek. Az ügyfelek elégedettségének növelésén kívül a banknak is hasznos információforrásként szolgál egy internetes vagy mobilbank. A szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a felhasználók szempontjából mik a legfontosabb tényezői egy mobilbanknak, majd ebből kiindulva megvizsgálom a MagNet Mobilbank alkalmazást. A célom az, hogy a visszajelzések és más bankok applikációival való összehasonlításon keresztül fejlesztési javaslatokkal állhassak elő a bank számára, ezzel javítva az ügyfelek elégedettségét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Pákozdi Ibolya
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pecze Krisztina
Belső
egyetemi adjunktus; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-banking, MagNet Bank, mobilbank, szolgáltatásminőség, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet