Fábián Rita Tamara (2021) Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Fábián-Rita-Szakdolgozat_JPP6DU.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Fábián_Rita_Tamara.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (451kB) |
Absztrakt (kivonat)
A XXI. század felgyorsult világában kialakult az igény arra, hogy minél több mindent minél gyorsabban és hatékonyabban el tudjunk intézni, ez alól pedig a pénzügyek sem jelentenek kivételt. Erre jelent megoldást többek között a manapság már szinte minden bankban megtalálható mobilbank alkalmazás. Úgy gondolom, hogy az ügyfelek szempontjából kiemelten fontos egy jól működő, egyszerű kezelőfelülettel rendelkező, gyors és nem utolsó sorban esztétikus online felület, amit bárhol és bármikor elérhetnek. Az ügyfelek elégedettségének növelésén kívül a banknak is hasznos információforrásként szolgál egy internetes vagy mobilbank. A szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a felhasználók szempontjából mik a legfontosabb tényezői egy mobilbanknak, majd ebből kiindulva megvizsgálom a MagNet Mobilbank alkalmazást. A célom az, hogy a visszajelzések és más bankok applikációival való összehasonlításon keresztül fejlesztési javaslatokkal állhassak elő a bank számára, ezzel javítva az ügyfelek elégedettségét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-banking, MagNet Bank, mobilbank, szolgáltatásminőség, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |