A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze

Bata Bettina (2021) A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Bata_Bettina.pdf] PDF
Szakdolgozat Bata_Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Bata_Bettina.pdf] PDF
BA_O_Bata_Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az online média marketing, ami napjaink egyik meghatározó marketingstratégiája a vállalatok körében. Évről-évre egyre népszerűbb, mind a cégek marketing menedzsmentjében, mind a magánszemélyek körében. Az emberek egyre befogadóbbak lettek az idő múltával az online hirdetések, influencerek meglétére. Dolgozatom írása során arra a kérdésre keresem a választ, hogy napjainkban valóban elengedhetetlen-e egy cég életében a közösségi média jelenlét és az azon történő marketing tevékenység. Továbbá célom kideríteni a közösségi média marketingben rejlő stratégiákat, alkalmazási módszereket. Szakdolgozatom bevezetésében ismertettem a közösségi média jelenlétét a világban, amivel az olvasó figyelmét volt célom felkelteni, majd bemutattam célkitűzéseimet, kutatási módszereimet. A következő fejezet a szakirodalmi áttekintés, melyben megismerhetjük a közösségi médiát, az online médiamarketinget és módszereit, valamint az influencerek munkásságát. Befejezésként pedig a kutatási módszereimet – a kvalitatív, kérdőív alapú és a kvantitatív, interjú alapján készült kutatási eredményeket mutatom be részletesen, következtetéseket levonva. A kutatásom során az interjúalanyomnak és a kérdőív kitöltőknek feltett kérdéseim alapján elmondható, hogy a jelen világban az online marketing tevékenység elengedhetetlen, az emberek vevők rá, a cégeknek pedig érdemes időt és energiát szánni rá, mert a befektetett munka megtérül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing, kommunikációs stratégia, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet