Banki ügyfélkiszolgálási innovációk

Deli Zsolt (2021) Banki ügyfélkiszolgálási innovációk. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Deli Zsolt záródolgozat.pdf] PDF
Deli Zsolt záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (356kB)
[thumbnail of Zárodolgozati összefoglalás (1).pdf] PDF
Zárodolgozati összefoglalás (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (122kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájaként a banki ügyfélkiszolgálási innovációkat választottam, amelynek bemutatását a bevezetéssel kezdtem, majd kitértem az alapfogalmakra, amelyek fontosak a témában, itt szó esett a digitalizációról, illetve konkrétan az innováció fogalmáról. Ezután ismertettem a COVID-19 kezdeti hatásait a magyarországi bankszektorra egy 2020-as évben megjelent cikk segítségével, illetve a bankunk digitális szolgáltatásait részletesen. Bemutattam többek között, hogy hogyan lehet bankszámlát nyitni, illetve személyi kölcsönt igényelni teljesen online, papírmentes formában. Az ismertetés során a bankunk honlapját hívtam segítségül, illetve felhasználtam a szakmai gyakorlatom során megtapasztalt és begyűjtött információkat. A záródolgozatom témáját az összefoglalás fejezettel zártam le, ahol röviden összegeztem az általam ismertetett témakört.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, bank(ok), bankfejlődés, banki ügyfél, digitalizáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet