Deli Zsolt (2021) Banki ügyfélkiszolgálási innovációk. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Deli Zsolt záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (356kB) |
|
PDF
Zárodolgozati összefoglalás (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájaként a banki ügyfélkiszolgálási innovációkat választottam, amelynek bemutatását a bevezetéssel kezdtem, majd kitértem az alapfogalmakra, amelyek fontosak a témában, itt szó esett a digitalizációról, illetve konkrétan az innováció fogalmáról. Ezután ismertettem a COVID-19 kezdeti hatásait a magyarországi bankszektorra egy 2020-as évben megjelent cikk segítségével, illetve a bankunk digitális szolgáltatásait részletesen. Bemutattam többek között, hogy hogyan lehet bankszámlát nyitni, illetve személyi kölcsönt igényelni teljesen online, papírmentes formában. Az ismertetés során a bankunk honlapját hívtam segítségül, illetve felhasználtam a szakmai gyakorlatom során megtapasztalt és begyűjtött információkat. A záródolgozatom témáját az összefoglalás fejezettel zártam le, ahol röviden összegeztem az általam ismertetett témakört.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bank(ok), bankfejlődés, banki ügyfél, digitalizáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |