Csillag Dénes Zsolt (2021) Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
szakdolgozat_P9WW7R_new.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. December 07.. Download (615kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (605kB) |
|
PDF
Összefoglaló_P9WW7R_new.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. December 07.. Download (229kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutatom a service desk felépítését és fontosságát mennyivel összetettebb lett a fellépő problémák megoldása. Részletesebb betekintést adok arról , hogy milyen módszerekkel és szoftverekkel dolgoznak az informatikai ügyfélszolgálat munkatársai.Bemutatom a Help Desk milyen fontos szerepet tölt be az információtechnológiai szolgáltatások elérhetőségének és minőségének biztosításában egy szervezetnek .A rendszergazdák általános feladatait , miben különböznek egy átlag felhasználótól és milyen széleskörű problémák megoldásában tudnak segíteni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adafeldolgozás, adatkezelés, gazdaságinformatika, szoftverek, telepítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |