Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül

Csillag Dénes Zsolt (2021) Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szakdolgozat_P9WW7R_new.pdf] PDF
szakdolgozat_P9WW7R_new.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. December 07..

Download (615kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.PDF] PDF
Titkosítási kérelem.PDF
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (605kB)
[thumbnail of Összefoglaló_P9WW7R_new.pdf] PDF
Összefoglaló_P9WW7R_new.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. December 07..

Download (229kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutatom a service desk felépítését és fontosságát mennyivel összetettebb lett a fellépő  problémák megoldása. Részletesebb betekintést adok arról , hogy milyen módszerekkel és szoftverekkel dolgoznak az informatikai ügyfélszolgálat munkatársai.Bemutatom a Help Desk milyen fontos szerepet tölt be az információtechnológiai szolgáltatások elérhetőségének és minőségének biztosításában egy szervezetnek .A rendszergazdák általános feladatait , miben különböznek egy átlag felhasználótól és milyen széleskörű problémák megoldásában tudnak segíteni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdaságinformatikus

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adafeldolgozás, adatkezelés, gazdaságinformatika, szoftverek, telepítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:46
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet