Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról

Balogh Orsolya (2021) Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf] PDF
Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_O_Balogh_Orsolya.pdf] PDF
BA_O_Balogh_Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bodó Teodóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Géring Zsuzsanna Margit
Belső
tudományos főmunkatárs; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntartható fogyasztás, környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:45
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet