Balogh Orsolya (2021) Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról. Faculty of Finance and Accountancy.
PDF
Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
|
PDF
BA_O_Balogh_Orsolya.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (223kB) |
Abstract
A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | CSR, fenntartható fogyasztás, környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Mar. 11. 08:45 |
Last Modified: | 2022. Mar. 11. 08:45 |
Actions (login required)
View Item |