Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról

Balogh Orsolya (2021) Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf] PDF
Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)
[thumbnail of BA_O_Balogh_Orsolya.pdf] PDF
BA_O_Balogh_Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (223kB)

Abstract

A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: CSR, fenntartható fogyasztás, környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Mar. 11. 08:45
Last Modified: 2022. Mar. 11. 08:45

Actions (login required)

View Item View Item