Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról

Balogh Orsolya (2021) Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf] PDF
Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_O_Balogh_Orsolya.pdf] PDF
BA_O_Balogh_Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntartható fogyasztás, környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 11. 08:45
Utolsó módosítás: 2022. Már. 11. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet