Balogh Orsolya (2021) Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_O_Balogh_Orsolya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fenntartható fogyasztás, környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |