Az AIESEC Magyarország szervezeti értékeinek külső kommunikációja, stratégiai üzenetek programokon keresztül történő átadásának hatékonyság vizsgálata

Lassú Gábor (2015) Az AIESEC Magyarország szervezeti értékeinek külső kommunikációja, stratégiai üzenetek programokon keresztül történő átadásának hatékonyság vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lassú Gábor - Szakdolgozat 2015.pdf]
Előnézet
PDF
Lassú Gábor - Szakdolgozat 2015.pdf

Download (2MB) | Előnézet

Magyar cím

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: AIESEC, Szervezeti kommunikáció, Szervezeti értékek, Szervezeti küldetés, Partnerkapcsolat
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 01. 15:16
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 06. 13:15
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/3889

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet