Ducsai Ábel Ákos (2021) Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Ducsai_Ábel_Ákos_LFJABY_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 11.. Download (1MB) |
|
PDF
Ducsai_Ábel_Ákos_LFJABY_titkosítási_kérelem_Canon_Hungária_Kft.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (370kB) |
|
PDF
BA_O_Ducsai_Ábel.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 11.. Download (256kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt évtizedben a cégek elkezdték felismerni, hogy a világ szinte teljesen elmozdult az online világba. Manapság az emberek szabadidejük nagy részét nem a szabadban töltik, hanem az digitális térben. Ebből következik az, hogy a fogyasztók nagyrésze már szinte nem is figyel oda a hagyományos marketing eszközökre, legyen az egy plakát, a televízióban vagy a rádióban elhangzó reklám. Az internetnek köszönhetően teljesen átalakult a vállalatok marketing tevékenysége.Dolgozatomban arra keresek választ, hogy hogyan kell kialakítani egy sikeres online marketing stratégiát és implementálni azt. Mivel az online világ folyamatosan változik, ezért ahhoz, hogy az adott cég sikeres legyen az digitális térben folyamatosan követnie kell a trendeket. Manapság számos eszköz áll rendelkezésre az üzenetek eljuttatására és egy jó stratégia csak ezek kombinációjával alakítható ki.Kutatásom során egyaránt használtam szekunder és primer adatokat. Dolgozatom első felében ismertetem a legnépszerűbb digitális marketing eszközöket, majd a szekunder kutatásom alatt szerzett ismereteim alapján bemutatom egy B2C és egy B2B online marketing kampány kialakításának lépéseit.Dolgozatom második felében a méltán híres Canon Inc. hazai képviseletének, a Canon Hungária Kft.-nek az online marketing tevékenységével foglalkozom. Ezen belül egy-egy, a Canon Magyarország által futtatott B2C és B2B online marketing kampány tervezési folyamatát, illetve azok eredményeit elemzem. Mivel a cégnél betöltött pozíciómnak köszönhetően hozzáférésem van a cég különböző közösségi oldalaihoz, illetve az eladásokat tartalmazó adathalmazhoz, így ezek segítségével egy saját kutatáson belül tudom a kampányok eredményességét ismertetni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | csatornák, eszközök, kampányok, közösségi média, online marketing, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 11. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 11. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |