Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül

Szirbek Kristóf (2021) Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_szirbek_kristof_s56jly.pdf] PDF
szakdolgozat_szirbek_kristof_s56jly.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom célja az egyes médiumok hatékonysága a különböző célcsoportok tekintetében. Primer és szekunder kutatásaim segítségével vizsgáltam meg az egyes csatornák sajátosságait és reklámhatékonyságát. A Bonduelle vállalat marketingkommunikációjának elemzésével egészítettem ki saját kutatásaimat. Konkrét vállalati vonatkozásommal is egy mintát szerettem volna feltüntetni, hogy egy multinacionális cég példáját nézve, milyen kommunikációs stratégiákról és célcsoport választásról beszélhetünk.   Kutatásommal egy általános képet szerettem volna adni arról, hogy milyen módon tudunk a célcsoportunkkal vagy minél több emberrel a leghatékonyabban kommunikálni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bonduelle, kommunikáció, média, médium, rádió
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 14:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet