A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban

Kerék Kata (2021) A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kerék Kata Szakdolgozat.pdf] PDF
Kerék Kata Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (708kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája a 7P marketing mix alkalmazása a szállodaiparban. Szakdolgozatomat legjobb tudásom szerint igyekeztem úgy felépíteni, hogy viszonylag könnyen megérthető, áttekinthető és logikus legyen. Egy olyan kutatást foglal magába, mely elősegíti egy reprezentatív kutatás megfelelő kialakítását és megvalósítását a marketing mix szállodaipari alkalmazásának módszereiről, mely lehetővé teszi majd, egy komplett oktatási anyag létrehozását a későbbiekben .

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, marketing, marketing mix, marketingkutatás, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 14:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet