Bátorfi Boglárka (2021) Tokaj-Hegyalja palackba zárt kincsei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tokaj-Hegyalja palackba zárt kincsei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Magyarországon is egyre nagyobb igény van a minőségi időtöltésre, ennek pedig kísérője lehet egy pohár bor. 22 borvidékünk van, mely 6 borrégióba oszlik. Az egyik legkiemelkedőbb borvidékünk pedig a Tokaj-hegyaljai borvidék, mely a világörökség része is. Jelen tanulmány a Tokaj-hegyalja történelmét, borászatát, egyediségét, borkülönlegességeit mutatja be. A primer kutatások eredményei rámutatnak arra, hogy egy nagyobb marketing fejlesztés és kormányi támogatás elengedhetetlen lenne, hogy a Tokaji borok ismertebbé váljanak egyaránt belföldön és külföldön, illetve egyenlő ismertséget kaphassanak a helyi borok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, borászat, borkultúra, bormarketing, Tokaj |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 14:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 14:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |