Kameniczki Panna (2021) Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kameniczki Panna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásait vizsgálom egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül. Témaválasztásom oka, hogy a gyógyszeriparban tevékenykedem immár 2,5 éve kereskedelmi és marketing területen egyaránt, ennek köszönhetően pedig betekintést nyerhettem az ide kapcsolódó munkafolyamatokba. Az elméleti ismeretek bemutatását követően - ahol is a dolgozatban többek között ismertetésre kerülnek az üzletág sajátosságai, a marketing fontossága, illetve a fogyasztói magatartás jellemzői – a saját kutatási részben először az általam készített interjúkon elhangzott azon információkat elemzem, amelyek relevánsak a témával kapcsolatban és utalnak a marketingtevékenység fontosságára, kiemelik az előnyeit, rávilágítanak az esetlegesen felmerülő problémákra, kitérnek a koronavírus hatásaira és előrevetítik a jövőt. Ezt a gondolatmenetet a kérdőívre kapott válaszok elemzése követi, ahol az általam legfontosabbnak vélt szempontok alapján megvizsgálom a gyógyszervásárlási szokásokat, illetve a vállalat saját példáján keresztül kitérek arra is, hogy bizonyos hirdetési formák milyen mértékben járulnak hozzá az eladási mennyiség növeléséhez. A kiértékelés után összegzem a kapott eredményeket és javaslatokat teszek arra vonatkozóan, hogy milyen felületeken, milyen típusú marketingeszközöket célszerű alkalmazni ahhoz, hogy a vásárlók a vállalat termékei mellett tegyék le a voksukat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, e-kereskedelem, gyógyszerkereskedelem, gyógyszermarketing, marketingeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 14:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 14:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |