Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül

Kameniczki Panna (2021) Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kameniczki Panna.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kameniczki Panna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásait vizsgálom egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül. Témaválasztásom oka, hogy a gyógyszeriparban tevékenykedem immár 2,5 éve kereskedelmi és marketing területen egyaránt, ennek köszönhetően pedig betekintést nyerhettem az ide kapcsolódó munkafolyamatokba. Az elméleti ismeretek bemutatását követően - ahol is a dolgozatban többek között ismertetésre kerülnek az üzletág sajátosságai, a marketing fontossága, illetve a fogyasztói magatartás jellemzői – a saját kutatási részben először az általam készített interjúkon elhangzott azon információkat elemzem, amelyek relevánsak a témával kapcsolatban és utalnak a marketingtevékenység fontosságára, kiemelik az előnyeit, rávilágítanak az esetlegesen felmerülő problémákra, kitérnek a koronavírus hatásaira és előrevetítik a jövőt. Ezt a gondolatmenetet a kérdőívre kapott válaszok elemzése követi, ahol az általam legfontosabbnak vélt szempontok alapján megvizsgálom a gyógyszervásárlási szokásokat, illetve a vállalat saját példáján keresztül kitérek arra is, hogy bizonyos hirdetési formák milyen mértékben járulnak hozzá az eladási mennyiség növeléséhez. A kiértékelés után összegzem a kapott eredményeket és javaslatokat teszek arra vonatkozóan, hogy milyen felületeken, milyen típusú marketingeszközöket célszerű alkalmazni ahhoz, hogy a vásárlók a vállalat termékei mellett tegyék le a voksukat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, e-kereskedelem, gyógyszerkereskedelem, gyógyszermarketing, marketingeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 14:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet