Közösségi média szerepe és hatása a marketingre

Berta Klaudia (2021) Közösségi média szerepe és hatása a marketingre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT - BERTA KLAUDIA IH7XZP.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT - BERTA KLAUDIA IH7XZP.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi média, más néven social media napjainkban jelentős szerepet tölt be. Fontosnak tartom ezt a témát, hiszen már a mindennapi éltünk része. Az én célom az, hogy a dolgozatom során, azt volt,hogy az oldalt is ismertessem, azon emberek oldalát, akik csak egyszerűen jelen vannak a social mediában, mert ott tudnak kikapcsolódni, beszélgetni ismerősökkel, barátokkal. Valamint azt az oldalt is, ahol a cég, esetleg vállalkozó marketing céllal használja a közösségi médiát, hogy márkáját népszerűsítse.Primer kutatás segítségével szemléltettem a platformok népszerűségét és a felhasználók közötti különbségeket a téma kapcsán, interjú segítségével pedig azt, hogy egy cég életében milyen szerepe van a közösségi médiának és a gyakorlatban, hogyan is használják a különböző platformokat

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Ballai Bence
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Eszes István
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, kérdőív, marketingterv, márkaépítés, márkastratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet