Berta Klaudia (2021) Közösségi média szerepe és hatása a marketingre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT - BERTA KLAUDIA IH7XZP.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média, más néven social media napjainkban jelentős szerepet tölt be. Fontosnak tartom ezt a témát, hiszen már a mindennapi éltünk része. Az én célom az, hogy a dolgozatom során, azt volt,hogy az oldalt is ismertessem, azon emberek oldalát, akik csak egyszerűen jelen vannak a social mediában, mert ott tudnak kikapcsolódni, beszélgetni ismerősökkel, barátokkal. Valamint azt az oldalt is, ahol a cég, esetleg vállalkozó marketing céllal használja a közösségi médiát, hogy márkáját népszerűsítse.Primer kutatás segítségével szemléltettem a platformok népszerűségét és a felhasználók közötti különbségeket a téma kapcsán, interjú segítségével pedig azt, hogy egy cég életében milyen szerepe van a közösségi médiának és a gyakorlatban, hogyan is használják a különböző platformokat
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, kérdőív, marketingterv, márkaépítés, márkastratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |