Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban

Katona Bence Miklós (2021) Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Katona Bence Miklós Szakdolgozat NKVN98.pdf] PDF
Katona Bence Miklós Szakdolgozat NKVN98.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Átfogó kép formálása arról, hogy mi zajlik jelenleg az elektromos autók piacán, és kifejezetten a Tesla vállalati szintjén, emellett pedig a hazai fogyasztók hozzáállásának feltérképezése az elektromos járművekkel kapcsolatban.              Szekunder kutatásomban feltárom a vállalattal kapcsolatos fontos információkat, amely friss képet mutat a vállalat stratégiájáról, majd a primer kutatásomban a kvalitatív kutatásom alapján levont következtetések által egy kérdőívben felmérni a fogyasztói attitűdöket, preferenciákat. Ezután egy olyan összképet kapva, aminek segítségével javaslatot tudok tenni a vállalat hazai képviseletének, illetve a globális vállalatnak stratégiai szempontból.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Miskolczi Tibor András
Külső
Mestertanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autó, autóipar, cégstratégia, marketing, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet