Katona Bence Miklós (2021) Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Katona Bence Miklós Szakdolgozat NKVN98.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Átfogó kép formálása arról, hogy mi zajlik jelenleg az elektromos autók piacán, és kifejezetten a Tesla vállalati szintjén, emellett pedig a hazai fogyasztók hozzáállásának feltérképezése az elektromos járművekkel kapcsolatban. Szekunder kutatásomban feltárom a vállalattal kapcsolatos fontos információkat, amely friss képet mutat a vállalat stratégiájáról, majd a primer kutatásomban a kvalitatív kutatásom alapján levont következtetések által egy kérdőívben felmérni a fogyasztói attitűdöket, preferenciákat. Ezután egy olyan összképet kapva, aminek segítségével javaslatot tudok tenni a vállalat hazai képviseletének, illetve a globális vállalatnak stratégiai szempontból.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autó, autóipar, cégstratégia, marketing, marketingstratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |