A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra

Varga Anna Kinga (2021) A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Varga Anna Kinga_ A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra.pdf] PDF
Szakdolgozat_Varga Anna Kinga_ A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom során arra kerestem a választ, hogy a COVID-19 világjárvány és az általa okozott pandémia és válság, miként befolyásolta a fogyasztói döntéseket és szokásokat, valamint hogy melyek azok a szokások, amiket a fogyasztók a jövőben is megtartanak. A dolgozatom több változást is feltár a költekezési szokásokban, a vásárlások gyakoriságában, az online vásárlás terjedésében és a választott termékek tekintetében is, valamint bemutatja a COVID-19 hatását és befolyását, köszönhetően a szekunder és a kvalitatív valamint kvantitatív részekből fölépülő primer kutatásomnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nagylaki Noémi
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus vásárlás - online vásárlás, élelmiszerfogyasztás, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet