Dudás Fruzsina (2021) A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás, ezen belül is az, hogy miként befolyásolja az embereket fogyasztási döntéseikben. Ilyen tekintetben a CSR-t, mint lehetséges marketing eszközt vizsgálom, azon túl, hogy valódi célját is előtérbe helyezem: egy vállalatnak, főleg egy globális érdekeltségekkel rendelkező nagyvállalatnak napjainkban szinte kötelessége, hogy formálja a piacot és a fogyasztókat is a társadalmilag tudatos irányba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fogyasztói döntések, fogyasztói társadalom, környezettudatosság, vállalati társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |