A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben

Dudás Fruzsina (2021) A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben.pdf] PDF
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben.pdf] PDF
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás, ezen belül is az, hogy miként befolyásolja az embereket fogyasztási döntéseikben. Ilyen tekintetben a CSR-t, mint lehetséges marketing eszközt vizsgálom, azon túl, hogy valódi célját is előtérbe helyezem: egy vállalatnak, főleg egy globális érdekeltségekkel rendelkező nagyvállalatnak napjainkban szinte kötelessége, hogy formálja a piacot és a fogyasztókat is a társadalmilag tudatos irányba.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fogyasztói döntések, fogyasztói társadalom, környezettudatosság, vállalati társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet