Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon

Dudás Máté (2021) Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon_Dudás Máté_D0MKTY.pdf] PDF
Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon_Dudás Máté_D0MKTY.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A szolgáltatásmarketing napjaink meghatározó eleme, hiszen a termék mellé fontos a "körítés" vagyis, hogy miként tudjuk a vásárlót (fogyasztót) arra az útra terelni ahol könnyebben elérhet a termékhez. Ebben a dolgozatban a professzionális szolgáltatásokat vettem elemzés alá, tekintettel a Mazarsnál folytatott munkámra. Az kifejtésben szó esik a marketing kialakulásáról, illetve ennek történetéről egyaránt. Ezen felül a szolgáltatásmarketing megjelenéséről is. Ezt követően a professzionális szolgáltatásokat veszem végig. Végezetül a Mazars bemutatása, vizsgálata a megadott makro és mikrokörnyezeti szempontok szerint. Végezetül pedig kutatási témaként az ügyfélelégedettség vizsgálata következett a már meglévő ügyfélkör megkérdezésével.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Bagyura András
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: adótanácsadás, beszámoló könyvvizsgálata, könyvelés, szolgáltatásmarketing, tanácsadás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Mar. 08. 09:12
Last Modified: 2022. Mar. 08. 09:12

Actions (login required)

View Item View Item