Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon

Dudás Máté (2021) Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon_Dudás Máté_D0MKTY.pdf] PDF
Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon_Dudás Máté_D0MKTY.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szolgáltatásmarketing napjaink meghatározó eleme, hiszen a termék mellé fontos a "körítés" vagyis, hogy miként tudjuk a vásárlót (fogyasztót) arra az útra terelni ahol könnyebben elérhet a termékhez. Ebben a dolgozatban a professzionális szolgáltatásokat vettem elemzés alá, tekintettel a Mazarsnál folytatott munkámra. Az kifejtésben szó esik a marketing kialakulásáról, illetve ennek történetéről egyaránt. Ezen felül a szolgáltatásmarketing megjelenéséről is. Ezt követően a professzionális szolgáltatásokat veszem végig. Végezetül a Mazars bemutatása, vizsgálata a megadott makro és mikrokörnyezeti szempontok szerint. Végezetül pedig kutatási témaként az ügyfélelégedettség vizsgálata következett a már meglévő ügyfélkör megkérdezésével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bagyura András
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adótanácsadás, beszámoló könyvvizsgálata, könyvelés, szolgáltatásmarketing, tanácsadás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet