Agárdi Nikoletta (2021) A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Agárdi Nikoletta_yq0gnl_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az gasztromarketing elméleti háttérének bemutatásán túl, megvizsgálni, mennyire befolyásolja a fogyasztói döntést az, hogy az adott vendéglátóegység tudatosan ügyel a kommunikációjára, és melyek azok az eszközök, amik a legjobban megragadják a fogyasztók figyelmét. Dolgozatomban kétféle kutatási módszerrel vizsgálom a fogyasztói döntést alakító tényezőket, a vendéglátásban használt marketingkommunikációs eszközöket és azok hatékonyságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, gasztronómia, gasztrotörténet, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |