A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.

Rendes Szonja Éva (2021) A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_RendesSZ.pdf] PDF
Szakdolgozat_RendesSZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (781kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy egy átfogó képet kapjak arról, hogy a pandémia mennyiben érintette és milyen irányba változtatta a rekreációs sportéletet, azon belül is elsősorban a rendezvényszervező cégek marketingstartégiáját. Maga a covid19  komoly gazdasági, üzleti és társadalmi változásokat hozott a világban, így ebben a szektorban is. A kutatásom során elsősorban arra voltam kíváncsi, hogy a cégek miként reagáltak az új helyzetre és mi a visszajelzés a fogyasztói oldalról. Az adatgyűjtést először irodalomi áttekintést alkalmaztam, majd intejrúkat készítettem és ezeket az adatokat elemeztem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kárász Zsófia Veronika
Külső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, marketingstratégiák, rendezvényszervezés, sportstratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet