VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése

Szabó Adrienn (2015) VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szabó_Adrienn_JFMDVG_szakdolgozat.pdf] PDF
Szabó_Adrienn_JFMDVG_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bor, Borfogyasztás, Bormarketing, Borkóstolás, Marketingkommunikáció , Online kommunikáció, Online marketing, Borkóstolójegyzet
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 17:36
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 12. 12:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet