Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra

Ficsóri Nikolett Szilvia (2021) Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az influenccer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra_Ficsóri Nikolett Szilvia.pdf] PDF
Az influenccer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra_Ficsóri Nikolett Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom felépítését tekintve, elsőként az információs társadalmat mutatom be és annak szükségleteit, illetve a digitális kommunikáció jellemzőit. Folytatásként feldolgozom a közösségi média jellemzőit és bemutatom a marketing működését a közösségi médián belül, megemlítem ezen belül a közösségi média marketing öt alappillérét, valamint ismertetem a legnépszerűbb közösségi média platformokat. Az ezt követő fejezetben térek ki szakdolgozatom fő témájára az influencer marketingre. Miután körbejártam a téma jellemzőit, bemutatom az ebben tevékenykedő influencereket is és azokat a témákat amikkel kapcsolatosan tartalmaikat gyártják. Ismertetem a rájuk vonatkozó szabályokat és a közösségi oldalakon lévő működésük mechanizmusát, a témát pedig a koronavírus influencer marketingre gyakorolt hatásával zárom. A primer kutatásom bemutatása előtti utolsó fejezeteként ismertetem a reklámpszichológia tudományát és azt, hogy miképp hatnak ezáltal a fogyasztóra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Gonda Dávid
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, digitális marketing, influencer, közösségi média, reklámpszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet