Ertl Mátyás (2021) A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Ertl Mátyás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a hazai financial technology vállalatok marketing kommunikációját mutatja be a POS terminálokon keresztül. A terminálok történetét, világ körüli dominanciáját ismertetem, illetve a szegmens lehetséges jövőjét. Hipotéziseimet a Magyar Nemzeti Bank és a Gazdasági Versenyhivatal hivatalos statisztikáival támasztom alá. A szakdolgozat ismerteti a COVID-19 világjárvány hatásait a kereskedelemben, azon belül a fizetési szokások változásait, új trendjeit. Készítettem egy mélyinterjút egy hazai fintech vállalat, az AgoraPay ügyvezető igazgatójával, amely leginkább a cége marketingkommunikációját járja körbe, azonban a szegmens hiányosságait is ismertetem, ennek elemzése is megtalálható a dolgozatban, illetve egy kérdőív, melyet több mint 100 Magyarországon dolgozó vállalkozó töltött ki, amely a hazai KKV szektor viszonyát hivatott bemutatni a POS terminálokhoz, illetve a következtetéseket a fintech vállalatok marketingkommunikációjára. A dolgozat bemutatja, hogy milyen pozitív hatásai vannak az online fizetésnek, illetve a Magyar Kormány támogatói programját is. A szakdolgozat kitér az online fizetés biztonságára, illetve a fintech szegmens piacelemzése is megtalálható benne.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Financial Technology, készpénz, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingkommunikáció, pos terminál |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |