Iszlai Norbert (2021) A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (921kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai vállalkozások meghatározó részének elengedhetetlen az online jelenlét, a közösségi oldalak használata a vásárlók, ügyfelek hatékony elérése céljából. Dolgozatomban ezt annak alapján fogom alátámasztani, hogy milyen felhasználási módja van az online platformoknak, eszközöknek és azoknak milyen előnyei vannak a vállalkozásokra nézve. Ismertetni és elemezni fogom a közösségi platformokat, online marketing eszközöket, amelyek hozzájárulhatnak egy sikeres marketing stratégia kialakításában. A dolgozat választ ad arra, hogy hogyan és milyen hirdetési módszereket, alkalmazásokat érdemes használni egy cégnek a kezdőtől a haladó szintig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetes reklám(ok), közösségi média, közösségi oldalak, online kommunikációelmélet, online marketing, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |