Simon Szimonetta (2021) A zöldmarketing és a fogyasztói környezettudatosság vizsgálata Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Simon Szimonetta(GOBQHA)_A zöldmarketing és a fogyasztói környezettudatosság vizsgálata Magyarországon_SZAKDOLGOZAT_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során a környezettudatosság szintjeivel, a fogyasztói környezettudatossággal, a zöldmarketinggel és a környezettudatosság hazai jelenlétével foglalkoztam. Elsődleges célom a figyelemfelhívás volt, annak elérése, hogy egyre szélesebb körben terjedjen el és váljon a mindennapok szerves részévé a környezetre való odafigyelés. Ehhez dolgozatomban ismertettem a környezettudatosság szintjeit, a fogyasztói környezettudatosság fogalmát, a zöldmarketing definícióit. Bemutattam egy sikeres zöld marketing konstrukció felépítését, ismertettem ehhez egy esettanulmányt és felhívtam a figyelmet a valós zöld állítások és a greenwashing közötti különbségekre is. Dolgozatomat a primer kutatásom eredményeinek elemzésével, hipotéziselemzéssel majd egy javaslattétellel zártam.Véleményem szerint nem tud létezni tudatos és fenntartható fogyasztás, zöld marketing stratégián alapuló vállalkozások nélkül. Így alakult ki a témám, miszerint a fogyasztói környezettudatosságot vizsgáltam a zöldmarketinggel összevetve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntartható fogyasztás, fenntarthatóság, fogyasztói környezettudatosság, környezettudatos gazdálkodás, környezettudatosság, tudatosság, zöld marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |