A reklámok befolyásoló hatása a vásárlói magatartásra

Szántó Marietta (2021) A reklámok befolyásoló hatása a vásárlói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A REKLÁMOK BEFOLYÁSOLÓ HATÁSA A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSRA - Szakdolgozat-Szántó-Marietta-G59LT0.pdf] PDF
A REKLÁMOK BEFOLYÁSOLÓ HATÁSA A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSRA - Szakdolgozat-Szántó-Marietta-G59LT0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A fogyasztás az életünk része, hiszen mindennap vásárolunk és döntéseket hozunk a fogyasztásainkkal kapcsolatban. A fogyasztói magatartás alapos megismerése kiemelten fontos, annak érdekében, hogy a vállalatok tisztában legyenek azzal, minek a hatására követnek el vásárlást a fogyasztók. Tudatalatti üzenetekkel lehetséges érzelmeket kiváltani, valamint befolyásolni a vásárlási elképzeléseket. Ezért a cégek egyre nagyobb figyelmet fordítanak az érzelmekre való hatásokra a marketingkommunikációjukban. A dolgozatom célja, hogy bebizonyítsam a  marketing és a reklámok befolyásoló hatását, amellett, hogy párhuzamot vonok az etikus és az etikátlan tényezők között.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztói magatartás, reklám, reklám befolyás, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet