A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben

Hangyás Maja (2021) A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben-végleges.-docx.pdf] PDF
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben-végleges.-docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a pandémia hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben. Szerettem volna rávilágítani témám során a körülöttünk zajló változásokra, amik az elmúlt két évben történtek az online kereskedelmet illetően. Hihetetlen fejlődés és növekedés következett be ebben az ágazatban, ami a megváltozott fogyasztói szokásoknak köszönhető, illetve a karanténnak, ami hónapokra a négy fal közé kényszerített bennünket. Kutatásom során kiderült az, hogy az online vásárlás valószínűleg már az életünk része marad, vírustól, nemtől és kortól függetlenül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Schrankó Péter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus megrendelés(ek), elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet