Hangyás Maja (2021) A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben-végleges.-docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a pandémia hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben. Szerettem volna rávilágítani témám során a körülöttünk zajló változásokra, amik az elmúlt két évben történtek az online kereskedelmet illetően. Hihetetlen fejlődés és növekedés következett be ebben az ágazatban, ami a megváltozott fogyasztói szokásoknak köszönhető, illetve a karanténnak, ami hónapokra a négy fal közé kényszerített bennünket. Kutatásom során kiderült az, hogy az online vásárlás valószínűleg már az életünk része marad, vírustól, nemtől és kortól függetlenül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus megrendelés(ek), elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |