A megújuló energiák közösségi média marketing kommunikációja, fókuszban a napelemes rendszereket telepítő hazai cégek

Bekk Dóra (2021) A megújuló energiák közösségi média marketing kommunikációja, fókuszban a napelemes rendszereket telepítő hazai cégek. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bekk Dóra_IBDLUV.pdf] PDF
Bekk Dóra_IBDLUV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 21. század egyik legsürgetőbb kérdései közé tartozik a környezetvédelem, és a fenntartható fejlődés, azon belül is a fosszilis energiahordozók felcserélése megújulókra. A témaválasztás aktualitását az is indokolja, hogy 2020-as évben, nagyban a COVID vírus miatt kialakult pandémiás körülményeknek köszönhetően, megerősödött zöld energiahordozók felhasználásának versenyképessége.A közösségi média platformokat azért választottam, mint vizsgálandó kommunikációs és közösség építő tereket, mivel egyre nagyobb jelentőséggel bírnak gazdasági és társadalmi szempontokból egyaránt. Szakdolgozatom a megújuló energiák marketing kommunikációját a vizsgálja, kiemelve a közösségi média (social média) felületek használatát és fókuszálva a napelemes rendszerek telepítő cégek marketing tevékenységeire. Primer kutatásom során vizsgált vállakozások marketing kommunikációs szemléletmódjában és megközelítésben sok eltérés fedezhető fel. A social médiában végzett hirdetéseket alkalmazásával kapcsolatban szintén eltérő véleményekkel találkoztam. A közösségi média platformok, a hirdetések mellett, elsősorban bizalom és márkaépítő tartalmak közvetítésére a leghasznosabb felületek a napelemeket vállalkozások számára. Ehhez hasznos eszköz lehet az influenszerekkel (véleményvezérekkel) való együttműködés vagy a releváns saját, egyedi tartalmak készítését is. Összességében elmondható, hogy a cégek marketing kommunikációjukban elsősorban a Facebook, YouTube, illetve Instagram platformok töltenek be fontosabb szerepet. A jövőben érdemes lehet a jelenleg kevésbé elterjedt platformokat, mint a TikTok, illetve a LinkedIn is beépíteni a hosszútávú online marketingstratégiába.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, marketingkommunikáció, megújuló erőforrások, zöld energia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet