Fövenyessy Pálma Éva (2021) A Configurator Informatikai Kft (Onlinetoner webáruház) értékesítési és marketingtratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolozat_Nyilatkozat_hitelesített_C0QS17.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, hogy bemutassam, milyen úton érhette el a vállalkozás a jelenlegi felépítését, milyen eszközöket vetett be annak érdekében, hogy elérje a mai piaci helyzetét. Célom továbbá olyan javaslatot készíteni, amely segítséget nyújthat a jövőbeni rövid-, és hosszútávú fejlődéshez, egyaránt. Természetesen nem hagyhatom ki annak bemutatását, hogy valójában milyen pozícióban van a piacon, valamint mi a különbség a versenytárs és a partneri kapcsolat között. Bemutatom, hogy milyen alapvető stratégiai különbségek vannak a végfelhasználók, és a viszonteladók felé nyújtott szolgáltatásokról, és azoknak fejlesztésének fontosságáról. Fontosnak érzem még elemezni, hogy hogyan alakította át a piaci szektorokat, és a felhasználói igényeket a koronavírus világjárvány az elmúlt két évben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kutatás, nyomtatókellékanyag, Onlinetoner, vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |