A Configurator Informatikai Kft (Onlinetoner webáruház) értékesítési és marketingtratégiája

Fövenyessy Pálma Éva (2021) A Configurator Informatikai Kft (Onlinetoner webáruház) értékesítési és marketingtratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolozat_Nyilatkozat_hitelesített_C0QS17.pdf] PDF
Szakdolozat_Nyilatkozat_hitelesített_C0QS17.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja, hogy bemutassam, milyen úton érhette el a vállalkozás a jelenlegi felépítését, milyen eszközöket vetett be annak érdekében, hogy elérje a mai piaci helyzetét. Célom továbbá olyan javaslatot készíteni, amely segítséget nyújthat a jövőbeni rövid-, és hosszútávú fejlődéshez, egyaránt. Természetesen nem hagyhatom ki annak bemutatását, hogy valójában milyen pozícióban van a piacon, valamint mi a különbség a versenytárs és a partneri kapcsolat között. Bemutatom, hogy milyen alapvető stratégiai különbségek vannak a végfelhasználók, és a viszonteladók felé nyújtott szolgáltatásokról, és azoknak fejlesztésének fontosságáról. Fontosnak érzem még elemezni, hogy hogyan alakította át a piaci szektorokat, és a felhasználói igényeket a koronavírus világjárvány az elmúlt két évben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, kutatás, nyomtatókellékanyag, Onlinetoner, vásárlói elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet