Pencz Tamás Kamilló (2021) Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pencz Tamás Kamilló H4HFUF záró dolgozat végleges-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (514kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájának Decathlon marketingkommunikációs tevékenységét választottam. Nem véletlenül, hiszen a kötelező szakmai gyakorlatomat náluk töltöttem, valamint betekintést kaphattam a vállalat működésébe. A marketingkommunikációs tevékenységüket nem csak a szakomnak megfelelően választottam, hanem a marketingnek ez számomra a legérdekesebb része. Tapasztalataim szerint talán ez a terület fejlődik a legdinamikusabban, illetve ezen a területen szeretnék elhelyezkedni a jövőben. Számos változáson eset át a világ a digitális forradalmaknak köszönhetően. Rengeteg lehetőség tárul elénk, folyamatosan fejlődik, jönnek létre új eszközök és trendek. A digitalizáció miatt tulajdonképpen megszűntek a távolságok és szinte állandóan elérhetőek vagyunk. Ebben a rohamosan változó világban, szeretnék rávilágítani egy nagy kereskedelmi vállalat (Decathlon) marketingkommunikációs tevékenységére, arra hogyan alkalmazza az új trendeket és kommunikációs eszközöket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kampány, marketing, marketingkommunikáció, reklám, reklám kampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |