Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében

Pencz Tamás Kamilló (2021) Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Pencz Tamás Kamilló H4HFUF záró dolgozat végleges-converted.pdf] PDF
Pencz Tamás Kamilló H4HFUF záró dolgozat végleges-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (514kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának Decathlon marketingkommunikációs tevékenységét választottam. Nem véletlenül, hiszen a kötelező szakmai gyakorlatomat náluk töltöttem, valamint betekintést kaphattam a vállalat működésébe. A marketingkommunikációs tevékenységüket nem csak a szakomnak megfelelően választottam, hanem a marketingnek ez számomra a legérdekesebb része. Tapasztalataim szerint talán ez a terület fejlődik a legdinamikusabban, illetve ezen a területen szeretnék elhelyezkedni a jövőben. Számos változáson eset át a világ a digitális forradalmaknak köszönhetően. Rengeteg lehetőség tárul elénk, folyamatosan fejlődik, jönnek létre új eszközök és trendek. A digitalizáció miatt tulajdonképpen megszűntek a távolságok és szinte állandóan elérhetőek vagyunk. Ebben a rohamosan változó világban, szeretnék rávilágítani egy nagy kereskedelmi vállalat (Decathlon) marketingkommunikációs tevékenységére, arra hogyan alkalmazza az új trendeket és kommunikációs eszközöket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kampány, marketing, marketingkommunikáció, reklám, reklám kampány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet