Lakner Felícia (2021) A kéményseprés marketingkommunikációja Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lakner Felícia MZ7NKB Szakdogozat - A kéményseprés marketinkommunikációja Magyarországon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat témájaként a kéményseprés marketingkommunikációját választottam. A kéményseprés általános bemutatását követve, dolgozatomban részleteztem a kéményseprők és a fogyasztók közti kommunikációt, továbbá részletes bemutatást kapott a jelenleg működő a Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ Kéményseprőipari tevékenységet ellátó szervezet által végzett marketingkommunikációs tevékenység. Kutatásomban a fogyasztók preferenciáit mértem fel a kéménysepréssel kapcsolatban, végül ennek eredményét és a dolgozatomban feldolgozásra került marketingkommunikációs tevékenységeket összevetve következtetéseket vontam le és a fejlődés támogatásának érdekében javaslatokat is tettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció formái, közszolgáltatás(ok), marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |