A kéményseprés marketingkommunikációja Magyarországon

Lakner Felícia (2021) A kéményseprés marketingkommunikációja Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lakner Felícia MZ7NKB Szakdogozat - A kéményseprés marketinkommunikációja Magyarországon.pdf] PDF
Lakner Felícia MZ7NKB Szakdogozat - A kéményseprés marketinkommunikációja Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat témájaként a kéményseprés marketingkommunikációját választottam. A kéményseprés általános bemutatását követve, dolgozatomban részleteztem a kéményseprők és a fogyasztók közti kommunikációt, továbbá részletes bemutatást kapott a jelenleg működő a Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ Kéményseprőipari tevékenységet ellátó szervezet által végzett marketingkommunikációs tevékenység. Kutatásomban a fogyasztók preferenciáit mértem fel a kéménysepréssel kapcsolatban, végül ennek eredményét és a dolgozatomban feldolgozásra került marketingkommunikációs tevékenységeket összevetve következtetéseket vontam le és a fejlődés támogatásának érdekében javaslatokat is tettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció formái, közszolgáltatás(ok), marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet