Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja

Jakab Klaudia Szilvia (2021) Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozatkész_jakabklaudia.pdf] PDF
szakdolgozatkész_jakabklaudia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (984kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a kultúramarketing és azon belül a kortárs képzőművészet. Dolgozatom során szeretném bemutatni a kultúramarketing fontosabb pontjait a 7P elemzése alapján, emellett a kortárs képzőművészet kommunikációját hivatott bemutatni. Kommunikációjuk elemzésén kívül arra keresi a választ, hogy mennyire van igény a kulturális szférában a reklámok használatára, esetleg nem az ellenkező hatást éri-e el vele, értékcsökkenté válik a fogyasztók körébe. Emellett mennyire befolyásolja a hirdetések használata a kulturális programok látogatását, és a kortárs képzőművészet vásárlási ösztönzését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, képzőművészet, kommunikáció, kultúra, marketingkommunikáció, művészetek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet