Az online marketing jelene és az elkövetkező évekre való kitekintés

Boné Boglárka Zsófia (2021) Az online marketing jelene és az elkövetkező évekre való kitekintés. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Boné-Boglárka-Szakdolgozat.pdf] PDF
Boné-Boglárka-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BGE_Boné Boglárka Zsófia_kérelem szakdolgozat bizalmas kezeléséhez_20211115.pdf] PDF
BGE_Boné Boglárka Zsófia_kérelem szakdolgozat bizalmas kezeléséhez_20211115.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (901kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom során szeretném ismertetni az online marketing, azon belül pedig a PPC (Pay Per Click) marketing jelenét és jövőjét. Valamint azt, hogy mint minden marketing területen, ennél is a legfontosabbnak számító tényező az, hogy megismerjek a fogyasztóikat és azok magatartását. Ezért is szeretnék a továbbiakban kitérni a digitális marketing során alkalmazott felületekre, név szerint a - Google Ads, Google Analytics - azok használatára, előnyeire és hátrányaira, hiszen ezeknek a kezelőfelületeknek a segítségével pontosan lehet mérni a marketing kampányok eredményeit.  Ezen platformokat szakmai gyakorlatom során mélyebben megismerhettem, kampány készítések során, valamint azok elemzésénél.  A későbbiekben szeretném ismertetni az adatok felhasználását ügynökségi/vállalati oldalról, valamint fogyasztói szemszögből is, rámutatok arra, hogy az egész gépezet hogyan vált a leginkább profitorientált és megbízható hirdetési formává.  Kutatásom során pedig kérdőíves formában szeretném felmérni az internetes felhasználók tájékozottságát és véleményét a HTTP sütik (cookies) adatfelhasználásáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
Solymoss Júlia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, digitalizáció, internet, internetes reklám(ok), online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet