Boné Boglárka Zsófia (2021) Az online marketing jelene és az elkövetkező évekre való kitekintés. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Boné-Boglárka-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BGE_Boné Boglárka Zsófia_kérelem szakdolgozat bizalmas kezeléséhez_20211115.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (901kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során szeretném ismertetni az online marketing, azon belül pedig a PPC (Pay Per Click) marketing jelenét és jövőjét. Valamint azt, hogy mint minden marketing területen, ennél is a legfontosabbnak számító tényező az, hogy megismerjek a fogyasztóikat és azok magatartását. Ezért is szeretnék a továbbiakban kitérni a digitális marketing során alkalmazott felületekre, név szerint a - Google Ads, Google Analytics - azok használatára, előnyeire és hátrányaira, hiszen ezeknek a kezelőfelületeknek a segítségével pontosan lehet mérni a marketing kampányok eredményeit. Ezen platformokat szakmai gyakorlatom során mélyebben megismerhettem, kampány készítések során, valamint azok elemzésénél. A későbbiekben szeretném ismertetni az adatok felhasználását ügynökségi/vállalati oldalról, valamint fogyasztói szemszögből is, rámutatok arra, hogy az egész gépezet hogyan vált a leginkább profitorientált és megbízható hirdetési formává. Kutatásom során pedig kérdőíves formában szeretném felmérni az internetes felhasználók tájékozottságát és véleményét a HTTP sütik (cookies) adatfelhasználásáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitalizáció, internet, internetes reklám(ok), online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |