Antovszki Anna (2021) Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Antovszki Anna.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Kutatásom központi témája, hogy egy a ruházati piacon működő kisvállalkozás a jelenlegi körülmények ellenére, hogyan tudja bevételeit nem csak fenntartani, hanem növelni is, illetve milyen módon tud alkalmazkodni és fejlődni a fennálló gazdasági helyzetben. Továbbá a XXI. században az online vásárlás egyre nagyobb teret hódít, így nélkülözhetetlen, hogy a kisvállalkozások is jelen legyenek az internethálón és hogy a működési folyamataikat implementálni tudják az online térbe is egyaránt. Éppen ezért szeretném elemezni, hogy a világjárvány után milyen üzleti modellel és marketing stratégiával lenne érdemes folytatni a vállalat működését és milyen lehetőségei vannak az online jelenlét megerősítésére. Vizsgálatom tárgya a Cegléden működő Il’Nido női ruházati termékeket kínáló mikrovállalkozás.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | divat, fogyasztói magatartás, kis- és mikrovállalkozások, kiskereskedelem, marketingstratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Mar. 08. 09:10 |
Last Modified: | 2022. Mar. 08. 09:10 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |