Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál

Antovszki Anna (2021) Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat_Antovszki Anna.pdf] PDF
Szakdolgozat_Antovszki Anna.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Kutatásom központi témája, hogy egy a ruházati piacon működő kisvállalkozás a jelenlegi körülmények ellenére, hogyan tudja bevételeit nem csak fenntartani, hanem növelni is, illetve milyen módon tud alkalmazkodni és fejlődni a fennálló gazdasági helyzetben. Továbbá a XXI. században az online vásárlás egyre nagyobb teret hódít, így nélkülözhetetlen, hogy a kisvállalkozások is jelen legyenek az internethálón és hogy a működési folyamataikat implementálni tudják az online térbe is egyaránt. Éppen ezért szeretném elemezni, hogy a világjárvány után milyen üzleti modellel és marketing stratégiával lenne érdemes folytatni a vállalat működését és milyen lehetőségei vannak az online jelenlét megerősítésére. Vizsgálatom tárgya a Cegléden működő Il’Nido női ruházati termékeket kínáló mikrovállalkozás.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: divat, fogyasztói magatartás, kis- és mikrovállalkozások, kiskereskedelem, marketingstratégia
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Mar. 08. 09:10
Last Modified: 2022. Mar. 08. 09:10

Actions (login required)

View Item View Item